Lloc de naixement: Navàs
Data de naixement: 8 de setembre de 1990
Partit polític: CUP
Membre de Junta de Govern: Sí
Membre de Comissions Informatives: Sí
Membre de Patronats i/o altres Comissions: Comissió de Nomenclàtor
Correu electrònic: rovirabg@navas.cat
Xarxes socials: Twitter, Instagram, Facebook
Perfil: Graduat en Filologia Catalana i Màster de Formació de Professorat d’Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat, Formació Professional i ensenyament d’idiomes.
Trajectòria professional: Professor de secundària interí, ha treballat en diferents centres educatius. Actualment té el número congelat per dedicar-se exclusivament a l’alcaldia.
El juny del 2015 assumeix les àrees de Cultura, Promoció Econòmica, Participació i Noves Tecnologies; l’abril del 2017, assumeix també la regidoria de Festes i cedeix la de Promoció Econòmica. El 15 de juny de 2019 és escollit Alcalde de Navàs després de l’acord de govern entre la CUP i ERC. El 26 d’octubre de 2019 renúncia temporalment a l’alcaldia per malaltia, i la torna a assumir el 18 de setembre de 2021.
Horaris d’atenció al públic prèvia concertació de cita:
- Matí: de dilluns a divendres de 9 del matí a 2 del migdia.
- Tarda: dimarts de 4 a 6 de la tarda.
Retribució anual bruta: 34.000€
Declaració d’activitats i béns 2015
Registre d’interessos Genís Rovira_2019
Alcaldia
Alcalde de Navàs des del 18 de setembre de 2021.
Regidoria de Comunicació
- Coordinació dels diferents mitjans de comunicació local.
- Política municipal de comunicació.
- Imatge corporativa.
- Campanyes informatives.
- Gestió del personal adscrit a l’àrea de Comunicació.
Regidoria de Turisme
- Polítiques municipals en matèria de turisme.
- Potenciació turística del municipi amb el focus posat al món rural i el turisme familiar.
- Impuls de l’Escorxador i la Pallissa com a centres de referència turística.
- Relació amb les entitats i consorcis turístics d’abast municipal i supramunicipal.
- Gestió del personal adscrit a l’àrea de Turisme.
Regidoria d’Organització i Noves Tecnologies
- Secretaria.
- Unitat de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC).
- Unitat d’informàtica.
- Elaboració i gestió de processos i modernització de l’Administració.
- Transparència, accés a la informació pública i bon govern.
- Protecció de dades personals.
- Foment i promoció del coneixement de les noves tecnologies.
- Promoció de la implantació dels serveis derivats de l’ús de noves tecnologies.
- Equips de procés d’informació i programari de serveis municipals.
- Accés públic a la xarxa d’internet.
- Organització i optimització de recursos.
- Gestió del personal adscrit a l’àrea d’Organització i Noves Tecnologies.