Governació, Emergències i Via Pública

Governació, Emergències i Via Pública
Lluís Puig Obradors
Regidor de Governació, Emergències i Via Pública
Ampliar Informació

[pàgina en construcció]

Horaris d’atenció al públic prèvia concertació de cita:

  • Dilluns, dimarts, dimecres i divendres de 9 del matí a 1 del migdia.

Retribució anual bruta:  10.800,00 €

Registre d’interessos Lluís Puig_2019

  1. Àrea de Governació i Emergències:
  • Gestió del servei de la Policia Local.
  • Pla estratègic de la Policia Local
  • Relacions i coordinació amb les forces i cossos de seguretat.
  • Política municipal de protecció civil.
  • Ordenació de la mobilitat i seguretat viària.
  • Educació i seguretat vial a les escoles.
  • Gestió de la senyalització vial, tant vertical com horitzontal.
  • Gestió del Pla de prevenció d’incendis forestals i bombers.
  • Relacions amb les ADF.
  • Planificació de la mobilitat.
  • Gestió del desenvolupament del pla de mobilitat.
  • Estudis i programes de Mobilitat Sostenible.
  • Plans d’autoprotecció i memòries de seguretat.
  • Gestió del personal adscrit a la Policia Local.
  • Gestió del personal adscrit a l’Àrea de Governació i Emergències.
  1. Àrea de Via Pública:
  • Activitats en la via pública, autoritzacions recreatives i no recreatives.
  • Ocupacions en via pública.
  • Nomenclatura de carrers i numeracions.
  • Senyalització horitzontal i vertical.
  • Senyalització de sistemes de seguretat (semàfors, alarmes, sensors, etc.)
  • Manteniment de la xarxa de pública de clavegueram.
  • Manteniment dels espais públics: Via pública (calçada, voreres, clavegueram).
  • Manteniment mobiliari urbà, de l’arbrat, la jardineria i jocs infantils existents.
  • Salubritat de solars i tala d’arbres privats.
  • Manteniment edificis municipals.
  • Manteniment d’edificis educatius.
  • Muntatges provisionals municipals.
  • Gestió de brigades del Servei de Manteniment, Obres i Jardins.
  • Servei i instal·lacions urbanes
  • Instal·lacions en edificis, fonts ornamentals i equipaments municipals.
  • Infraestructures de serveis, serveis d’aigua potable i de telecomunicacions.
  • Gestió de programes d’eficiència energètica.
  • Seguiment i gestió de xarxes supramunicipals i aplicació de noves tecnologies.
  • Sistemes integrats de telegestió en instal·lacions urbanes.
  • Gestió del personal adscrit a l’Àrea de Via Publica.