Personal, Educació, Medi Ambient, Món Rural, Participació, Transparència i Porta a porta de Serveis Municipals de Navàs

Personal, Educació, Medi Ambient, Món Rural, Participació, Transparència i Porta a porta de Serveis Municipals de Navàs
Joana Tarrés Sanz
1a. Tinent d'Alcalde i regidora de Personal, Educació, Medi Ambient, Món Rural, Participació, Transparència i Serveis Municipals de Navàs (Porta a porta)
Ampliar Informació

1. Àrea de Personal:

  • Política de recursos humans de la Corporació municipal de Navàs.

  • Coordinació general de l’organització del personal.

  • Règim general del personal al servei de la Corporació.

  • Gestió de la negociació col·lectiva.

  • Gestió dels cursos de formació del personal.

  • Prevenció de riscos i salut laboral.

  • Proposta d’instrucció d’expedients disciplinaris i sancionadors.

  • Autoritzar els permisos, llicències i vacances del personal al servei de la corporació.

  • Valoració de la relació de llocs de treball.

  • Gestió del personal adscrit a l’Àrea de Personal.

2. Àrea d’Educació:

  • Política municipal en matèria d’Educació.

  • Promoció, coordinació i manteniment dels col·legis i instituts públics de titularitat municipal.

  • Gestió de l’Escola Municipal de Música.

  • Gestió de l’Escola Bressol Municipal.

  • Suport a les associacions de pares i mares en matèria educativa.

  • Presidir i dinamitzar el Consell Escolar Municipal i el Consell Municipal d’Infants.

  • Representació i relació amb les entitats educatives d’abast municipal i supramunicipal.

  • Proposta de subvencions per al transport escolar.

  • Impuls de la normalització lingüística.

  • Organització dels cursos de català per adults.

  • Gestió del personal adscrit a l’Àrea d’Educació.

3. Àrea de Medi Ambient:

  • Gestió de la contaminació ambiental.

  • Control de paràmetres ambientals (aigua, soroll, sòl, aire, aqüífers i altres factors de qualitat ambiental).

  • Gestió de la qualitat de l’aire.

  • Protecció i promoció de zones agràries i forestals.

  • Protecció, gestió i manteniment d’espais naturals i periurbans.

  • Planificació, gestió, manteniment i seguiment de la recollida i tractament de residus municipals.

  • Recollida selectiva i deixalleria municipal.

  • Implantació i seguiment de Pla d’Acció d’Energia Sostenible, plans ambientals.

  • Sobirania energètica.

  • Educació ambiental.

  • Gestió del personal adscrit a l’Àrea de Medi Ambient.

4. Àrea de Nuclis i Món Rural:

  • Política d’atenció a les necessitats específiques dels nuclis i món rural.

  • Conservació de la xarxa de camins i vies forestals.

  • Gestió dels Plans d’Electrificació Rural.

  • Polítiques sobre els nuclis rurals del municipi: Palà de Torroella, Sant Salvador de Torroella, Castelladral, Sant Cugat del Racó, el Mujal i Valldeperes.

  • Política d’agricultura i ramaderia.

  • Foment de la rehabilitació de masies rurals.

  • Coordinació dels serveis municipals al sector del Cardener.

  • Neteja de lleres i construcció de punts d’aigua.

  • Gestió del personal adscrit a l’Àrea de Nuclis i Món Rural.

5. Àrea de Participació:

  • Facilitar l’accés de la ciutadania a la informació municipal.

  • Gestionar i coordinar els punts de trobada i debat entre el govern municipal i la ciutadania.

  • Afavorir la participació de la ciutadania, tant individualment com col·lectivament, en la gestió municipal.

  • Fomentar el desenvolupament, la millora del teixit associatiu i l’associacionisme veïnal

  • Gestió dels pressupostos participatius.

  • Gestió del personal adscrit a l’Àrea de Participació.

6. Àrea de Transparència:

  • Gestió del portal de la Transparència.
  • Expedients relacionats amb l’Àrea de transparència.
  • Gestió del personal adscrit a l’Àrea de transparència.

7. Àrea de Serveis Municipals de Navàs (Porta a porta):

  • Gestió del servei de recollida porta a porta.

  • Gestió del personal adscrit a l’Àrea de Serveis Municipals de Navàs (Porta a porta)