1. Àrea de Personal:
-
Política de recursos humans de la Corporació municipal de Navàs.
-
Coordinació general de l’organització del personal.
-
Règim general del personal al servei de la Corporació.
-
Gestió de la negociació col·lectiva.
-
Gestió dels cursos de formació del personal.
-
Prevenció de riscos i salut laboral.
-
Proposta d’instrucció d’expedients disciplinaris i sancionadors.
-
Autoritzar els permisos, llicències i vacances del personal al servei de la corporació.
-
Valoració de la relació de llocs de treball.
-
Gestió del personal adscrit a l’Àrea de Personal.
2. Àrea d’Educació:
-
Política municipal en matèria d’Educació.
-
Promoció, coordinació i manteniment dels col·legis i instituts públics de titularitat municipal.
-
Gestió de l’Escola Municipal de Música.
-
Gestió de l’Escola Bressol Municipal.
-
Suport a les associacions de pares i mares en matèria educativa.
-
Presidir i dinamitzar el Consell Escolar Municipal i el Consell Municipal d’Infants.
-
Representació i relació amb les entitats educatives d’abast municipal i supramunicipal.
-
Proposta de subvencions per al transport escolar.
-
Impuls de la normalització lingüística.
-
Organització dels cursos de català per adults.
-
Gestió del personal adscrit a l’Àrea d’Educació.
3. Àrea de Medi Ambient:
-
Gestió de la contaminació ambiental.
-
Control de paràmetres ambientals (aigua, soroll, sòl, aire, aqüífers i altres factors de qualitat ambiental).
-
Gestió de la qualitat de l’aire.
-
Protecció i promoció de zones agràries i forestals.
-
Protecció, gestió i manteniment d’espais naturals i periurbans.
-
Planificació, gestió, manteniment i seguiment de la recollida i tractament de residus municipals.
-
Recollida selectiva i deixalleria municipal.
-
Implantació i seguiment de Pla d’Acció d’Energia Sostenible, plans ambientals.
-
Sobirania energètica.
-
Educació ambiental.
-
Gestió del personal adscrit a l’Àrea de Medi Ambient.
4. Àrea de Nuclis i Món Rural:
-
Política d’atenció a les necessitats específiques dels nuclis i món rural.
-
Conservació de la xarxa de camins i vies forestals.
-
Gestió dels Plans d’Electrificació Rural.
-
Polítiques sobre els nuclis rurals del municipi: Palà de Torroella, Sant Salvador de Torroella, Castelladral, Sant Cugat del Racó, el Mujal i Valldeperes.
-
Política d’agricultura i ramaderia.
-
Foment de la rehabilitació de masies rurals.
-
Coordinació dels serveis municipals al sector del Cardener.
-
Neteja de lleres i construcció de punts d’aigua.
-
Gestió del personal adscrit a l’Àrea de Nuclis i Món Rural.
5. Àrea de Participació:
-
Facilitar l’accés de la ciutadania a la informació municipal.
-
Gestionar i coordinar els punts de trobada i debat entre el govern municipal i la ciutadania.
-
Afavorir la participació de la ciutadania, tant individualment com col·lectivament, en la gestió municipal.
-
Fomentar el desenvolupament, la millora del teixit associatiu i l’associacionisme veïnal
-
Gestió dels pressupostos participatius.
-
Gestió del personal adscrit a l’Àrea de Participació.
6. Àrea de Transparència:
- Gestió del portal de la Transparència.
- Expedients relacionats amb l’Àrea de transparència.
- Gestió del personal adscrit a l’Àrea de transparència.
7. Àrea de Serveis Municipals de Navàs (Porta a porta):
-
Gestió del servei de recollida porta a porta.
-
Gestió del personal adscrit a l’Àrea de Serveis Municipals de Navàs (Porta a porta)