Notícies sobre comunicació de Navàs

72 equips a la Castanyaka del Club Tennis i Pàdel de Navàs
El Torneig de la Castanyaka 2015, que organitza el Club Tennís i Pàdel de Navàs, va aplegar a 72 esportistes, 36 equips i una competició amb més de 80 sets jugats de pàdel, el passat cap de setmana a les pistes municipals de l’Alzineta.
El torneig femení el va guanyar la parella formada per Antònia Jus i Laura López, del Cube Manresa i Tot Pàdel.
La competició masculina la van guanyar Jordi Alonso i Guifré Pons del Club Tenis Navàs, en una final molt ajustada i d’alt nivell competitiu, contra la parella també de Navàs formada per Jordi Roset i Pep Puig.
El lliurament de premis es va fer el dia 1 de novembre a migdia, amb la presència de la regidora d’Esports Sara Cortina i el president del Club Tennis i Pàdel Navàs, Dídac Batlló.
CALENDARI 2025

BASES DEL CONCURS DE FOTOGRAFIA PEL CALENDARI 2025

CALENDARI 2024

CONCURS DE FOTOGRAFIA PEL CALENDARI 2024

100 VIES D'ESCALADA SOSTENIBLE, LLIBRE DEL NAVASSENC JOSEP SANTASUSANA

PLE EXTRAORDINARI "CARTIPÀS MUNICIPAL 2023-2027"

CONCURS DE FOTOGRAFIA PEL CALENDARI 2023

NOVA GUIA D'INFORMACIÓ MUNICIPAL, COMERCIAL I DE SERVEIS

Actualització dels horaris del servei de transport de passatgers

Serveis d'ambulàncies durant les eleccions del 26 de maig

Implantació de la cita prèvia a l'Organisme de Gestió Tributària

Oficines de l'ajuntament estaran tancades per formació

Incidència amb la Seu Electrònica

El Carnestoltes Reganser arriba a Navàs!

20 anys de revetlla al barri Bonavista, amb incertesa pel temps i el futur
