Notícies d'economia i desenvolupament de Navàs

Com es crea i es gestiona una cooperativa?
ETS GESTORIA I/O ASSESSORIA I T’INTERESSA LA FÓRMULA COOPERATIVA?
La cooperativa: una fórmula empresarial. Conèixer els procediments de creació i gestió de cooperatives
Des de l’Omple i gràcies a la col·laboració de l’Ateneu Cooperatiu de la Catalunya Central, organitzem una formació adreçada a gestories i/o assessories interessades en la fórmula cooperativa.
Quan: 31 de juliol
Durada: 1 sessió de 4 hores (9:30 a 13:30 hores)
Lloc: Sala d’Actes de la Biblioteca Josep Mas i Carreras.
Per inscriure’t has d’enviar correu a blanca.ateneucc@gedi.org o bé trucar al 935241624
US HI ESPEREM!
CONVOCATÒRIA PER A LA COBERTURA TEMPORAL D'UNA PLAÇA DE PSICÒLEG/OGA INFANTIL DE L’AJUNTAMENT DE NAVÀS

S’OBRE EL PERÍODE D'INSCRIPCIONS PER A LA FIRA DE TARDOR

Xerrada per a joves sobre el currículum i les feines d’estiu, el 4 de juny a “El Raig”

AJUTS BO LLOGUERS PER A JOVES

PRESENTACIÓ OFICIAL DE LA CÍCLICA A NAVÀS

US PRESENTEM LA CÍCLICA!

OBERT EL PERÍODE D'INSCRIPCIONS PER A PARTICIPAR A LA FIRA DE PRIMAVERA DE NAVÀS (3 i 4 de maig de 2025)

Tiquet Rural 2025

A BON BOCÍ, BON GLOP DE VI! NAVÀS US ANIMA A SORTIR DE TAPES!

BASES DE CONVOCATÒRIA PER A LA COBERTURA TEMPORAL DE COORDINADOR/A DE GENT GRAN I CONSTITUCIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL (A1)

92a FIRA DE TARDOR

Presentació de la mà de Maria Nicolau, cuinera, autora del llibre Cremo! i col·laboradora habitual de Catalunya Ràdio, TV3 i El País

CAMINADA ENTREVINYES

S’OBRE EL PERÍODE D'INSCRIPCIONS PER A LA FIRA DE TARDOR

PLANS LOCALS D'OCUPACIÓ 2024
