Notícies de Navàs relacionades amb la cultura

CONCERT AMB EL BARÍTON CARLES PACHON I LA PIANISTA BERTA BRULL

Carles Pachon torna a Navàs per a un concert extraordinari amb la pianista Berta Brull.

En motiu de la publicació del seu primer disc “Enyorança” el baríton navassenc presenta algunes de les cançons del disc en format de concert. Sempre acompanyat de la pianista tarragonina Berta Brull, amb qui va enregistrar les cançons i que, a més, aprofitant l’avinentesa, també ens interpretaran algunes de les peces més famoses del repertori operístic i de sarsuela.

Un concert extraordinari per a un públic extraordinari.

Al final del concert signatura de discos per a tothom qui els vulgui comprar.

*Les ENTRADES es posaran a la venta a partir de dilluns 10 de novembre, a les 9h.

Carles Pachon
Després de la seva formació en cant amb Jorge Sirena i la seva educació musical a l’Escola de Música de Navàs, el baríton Carles Pachon ha estat guardonat amb nombrosos premis, incloent-hi el concurs Neue Stimmen (2022) i el Concurs Tenor Viñas (2017). L’any 2022 va rebre el premi de l’Associació Espanyola Òpera XXI com a millor jove intèrpret de l’any per la seva interpretació de Papageno a Die Zauberflöte en una producció de l’Òpera d’Oviedo.
El 2018 va cantar a l’Accademia Rossiniana Alberto Zedda de Pesaro i, entre 2021 i 2023, va ser membre de l’Opernstudio de la Staatsoper Unter den Linden. A partir de la temporada 2024/25, serà membre fix de l’elenc d’aquesta casa.
La seva trajectòria artística l’ha portat a actuar en escenaris com el Gran Teatre del Liceu de Barcelona, el Teatro Real de Madrid, el Teatro Rossini de Pesaro, l’Opernhaus Zürich, el Festspielhaus Baden-Baden i el Teatro Colón de Buenos Aires.
El seu repertori abasta des de papers còmics com PapagenoDottore Malatesta (Don Pasquale), Dandini (La Cenerentola), Guglielmo (Così fan tutte) i Schaunard (La Bohème), fins a rols amb més caràcter del seu registre, com Enrico Ashton (Lucia di Lammermoor), Sharpless (Madama Butterfly), el paper titular de Don Giovanni i Comte Almaviva (Le nozze di Figaro).

Berta Brull
La pianista Berta Brull, nascuda l’any 1993, inicia la seva formació musical des de petita amb la seva mare, Marta Sardaña, i posteriorment amb Elisenda Monné. Estudia al Conservatori de Tarragona, especialitzant-se en piano i oboè, obtenint el grau professional amb qualificacions excel·lents i el Premi Extraordinari de Piano.
Finalitza els estudis de grau superior en interpretació pianística a l’ESMUC amb les màximes qualificacions. Ha actuat en escenaris de prestigi com l’Auditori Pau Casals, la Pedrera-Casa Milà, el Teatro Niccolini de Florència i la Chapel de l’Old Royal Naval College de Londres.
Interessada en la música lírica, es va especialitzar com a pianista repertorista en òpera, sarsuela, lied, mélodie i cançó. Ha rebut formació de mestres reconeguts com Ricardo Estrada, Mark Hastings, Gianni Fabbrini i Enza Ferrari.
L’any 2015 guanya el 1r premi del Concorso Internazionale Elsa Respighi a Verona i també rep el I Premio AESPIRE com a pianista d’òpera i sarsuela.
Des del 2021, és la pianista oficial del Concurs Internacional de Música de Les Corts en la categoria de cant. Ha acompanyat certàmens com el FIMT, el Concurs de Joves Cantants de Girona i el Concurs Josep Mirabent i Magrans de Sitges.
Ha treballat amb veus com Begoña Alberdi, Simón Orfila, Sara Blanch, Carles Pachon i Katerina Tretyakova. A més, ha acompanyat classes magistrals de Roberto Accurso, Carmen Bustamante, Jaume Aragall i Montserrat Caballé.
El gener de 2023, continua la seva formació a la European Opera Academy de Florència com a Maestro Collaboratore.

Publicació: 06/11/2025 a les 09:42
Altres notícies relacionades
Dimecres 14 de gener de 2026
CONCERT «BATECS PER SEMPRE» amb Pau Bombardó i els seus incondicionals + Jazz Band Navàs-Súria
CONCERT «BATECS PER SEMPRE» amb Pau Bombardó i els seus incondicionals + Jazz Band Navàs-Súria
Dimarts 13 de gener de 2026
LE NOZZE DI FIGARO de Wolfgang Amadeus Mozart
LE NOZZE DI FIGARO de Wolfgang Amadeus Mozart
Dimarts 13 de gener de 2026
DISSABTE, DIUMENGE, DILLUNS
DISSABTE, DIUMENGE, DILLUNS
Divendres 02 de gener de 2026
MORT ACCIDENTAL D’UN ANARQUISTA
MORT ACCIDENTAL D’UN ANARQUISTA
Dimecres 07 de gener de 2026
PROGRAMACIÓ CASAL SANT GENÍS PRIMER SEMESTRE 2026
PROGRAMACIÓ CASAL SANT GENÍS PRIMER SEMESTRE 2026
Dilluns 15 de desembre de 2025
CONCERT DE NADAL DE L'ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA
CONCERT DE NADAL DE L'ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA
Dilluns 15 de desembre de 2025
CINEMA CICLE GAUDÍ «MOLT LLUNY», dirigida per Albert Oms
CINEMA CICLE GAUDÍ «MOLT LLUNY», dirigida per Albert Oms
Dimecres 03 de desembre de 2025
Hora del conte de Nadal!
Hora del conte de Nadal!
Dimarts 02 de desembre de 2025
LLIURAMENT DE PREMIS DE LA 44A EDICIÓ DEL CONCURS NACIONAL DE CINEMA I VÍDEO
LLIURAMENT DE PREMIS DE LA 44A EDICIÓ DEL CONCURS NACIONAL DE CINEMA I VÍDEO
Dimarts 25 de novembre de 2025
LLIURAMENT DE PREMIS DEL CONCURS NACIONAL DE CINEMA I VÍDEO
LLIURAMENT DE PREMIS DEL CONCURS NACIONAL DE CINEMA I VÍDEO
Dijous 20 de novembre de 2025
ESPECTACLE FAMILIAR «SAFARI»
ESPECTACLE FAMILIAR «SAFARI»
Dilluns 17 de novembre de 2025
CINEMA CICLE GAUDÍ «SORDA», dirigida per Eva Libertad
CINEMA CICLE GAUDÍ «SORDA», dirigida per Eva Libertad
Divendres 07 de novembre de 2025
Tens fotografies dels murals antics de Navàs?
Tens fotografies dels murals antics de Navàs?
Dimecres 05 de novembre de 2025
Neix Muràlia
Neix Muràlia
Dimecres 05 de novembre de 2025
L'HORA DEL CONTE "CONTES DE ROSA I BLAU"
L'HORA DEL CONTE
Subscriu-te a la newsletter de Navàs