Notícies d'economia i desenvolupament de Navàs

Concurs de cartells Fira de Primavera 2015

CONCURS DE CARTELLS FIRA PRIMAVERA 2015

PRIMER- El tema del cartell serà la Fira de Primavera de Navàs i el TICdate Innovació / Tecnologia / Creativitat (consultar http://ticdate.navas.cat/). Els participants podran presentar tantes obres inèdites com desitgin. Queda prohibit el plagi parcial o total de qualsevol imatge i/o cartell ja existent

SEGON- El cartell haurà d’adoptar la forma vertical, el seu format serà de 33 x 48 cm, i si es creu convenient s’instal·larà en un bastidor de cartró o cartró ploma.

TERCER- Els originals podran realitzar-se per qualsevol procediment, de manera que la seva reproducció gràfica sigui fàcil.

QUART- Als treballs, figurarà de forma visible els següents logos: el de l’Ajuntament de Navàs, el de la Fira de Primavera, el del TICdate Navàs, el de la Generalitat de Catalunya i el de la Diputació de Barcelona. I també la inscripció: 83ª FIRA DE PRIMAVERA DE NAVÀS i TICdate innovació / tecnologia / creativitat (18 i 19 d’abril de 2015).

CINQUÈ- Els treballs presentats portaran al revers un lema, que figurarà també a l’exterior d’un sobre tancat, dintre del qual anirà el nom, l’edat, l’adreça de l’autor, el correu electrònic i un telèfon de contacte. Els originals remesos des d’altres poblacions s’enviaran a ports pagats.

SISÈ- La presentació d’originals s’efectuarà al Registre General de l’ajuntament de Navàs, fins les 13.30 hores del dia 20 de febrer de 2015, per lliurament personal o qualsevol altre procediment, i es farà arribar a l’Àrea de Promoció Econòmica i Comerç de l’Ajuntament (Mireia Chavarria).

SETÈ- El jurat estarà format per persones vinculades a la cultura i al món de la festa, sent president el que ho és de la Comissió de la Fira o persona en qui delegui.

VUITÈ- S’atorgarà un premi de 300 € al millor cartell de la Fira.

NOVÈ- El veredicte del Jurat serà inapel·lable.

DESÈ- Per a decidir el/la guanyador/a del concurs, el jurat tindrà en compte la qualitat artística i, especialment, la seva expressivitat i contingut propi com a anunciador de les festes. Serà molt important la creativitat, la innovació i el disseny.

ONZÈ- El treball premiat quedarà en propietat de l’Ajuntament de Navàs, i la Comissió de la Fira farà l’ús que estimi convenient.

DOTZÈ- Els treballs no premiats hauran de ser retirats pels/per les seus/seves autors/res o persona autoritzada, prèvia comprovació de la identitat, entenent que renuncien a la propietat dels seus treballs aquelles persones que en l’esmenta’t termini no passin a retirar-los per l’Ajuntament de Navàs.

TRETZÈ- El jurat es reserva el dret a declarar el premi desert i convocar un nou concurs o noves bases al que hauran de presentar-se nous treballs.

CATORZÈ- Els participants autoritzen legalment a l’Ajuntament de Navàs i li cedeixen els drets d’imatge i de dades personals per a l’edició i divulgació dels cartells per a la promoció i dinamització del concurs d’enguany. Els cartells i dades que es publiquin a la web, exposició, fulletons, etc… seran exclusivament per aquesta finalitat i no seran cedides a tercers ni sotmeses a altres processos de tractament de la informació, tal i com estableix l’article 18 de la Constitució i regulat a la Llei Orgànica 1/1982, de 5 de maig, sobre el dret a l’honor, a la intimitat personal i familiar i a la pròpia imatge.

ÚLTIMA- Les bases d’aquest concurs s’entenen acceptades pels concursants, pel sol fet de participar-hi.

Per a més informació: 93.839.00.22 ext. 1144, chavarriabm@navas.cat (Mireia Chavarria)

Navàs, 2 de desembre de 2014

Publicació: 04/12/2014 a les 00:00
Altres notícies relacionades
Dimarts 10 de febrer de 2026
XIV MOSTRA DE VINS DE NAVÀS
XIV MOSTRA DE VINS DE NAVÀS
Dimecres 26 de novembre de 2025
El Mercat del Regal torna més màgic que mai!
El Mercat del Regal torna més màgic que mai!
Dimecres 05 de novembre de 2025
Neix Muràlia
Neix Muràlia
Dimarts 04 de novembre de 2025
NAVÀS T'APASSIONA
NAVÀS T'APASSIONA
Dimecres 15 d'octubre de 2025
93a FIRA DE TARDOR
93a FIRA DE TARDOR
Dimarts 19 d'agost de 2025
Torna a Navàs, l’Oficina Mòbil del Consumidor!
Torna a Navàs, l’Oficina Mòbil del Consumidor!
Dimecres 25 de juny de 2025
CONVOCATÒRIA PER A LA COBERTURA TEMPORAL D'UNA PLAÇA DE PSICÒLEG/OGA INFANTIL DE L’AJUNTAMENT DE NAVÀS
CONVOCATÒRIA PER A LA COBERTURA TEMPORAL D'UNA PLAÇA DE PSICÒLEG/OGA INFANTIL DE L’AJUNTAMENT DE NAVÀS
Dijous 19 de juny de 2025
S’OBRE EL PERÍODE D'INSCRIPCIONS PER A LA FIRA DE TARDOR
S’OBRE EL PERÍODE D'INSCRIPCIONS PER A LA FIRA DE TARDOR
Divendres 30 de maig de 2025
Xerrada per a joves sobre el currículum i les feines d’estiu, el 4 de juny a “El Raig”
Xerrada per a joves sobre el currículum i les feines d’estiu, el 4 de juny a “El Raig”
Dilluns 19 de maig de 2025
AJUTS BO LLOGUERS PER A JOVES
AJUTS BO LLOGUERS PER A JOVES
Dimecres 02 d'abril de 2025
PRESENTACIÓ OFICIAL DE LA CÍCLICA A NAVÀS
PRESENTACIÓ OFICIAL DE LA CÍCLICA A NAVÀS
Divendres 14 de març de 2025
US PRESENTEM LA CÍCLICA!
US PRESENTEM LA CÍCLICA!
Dilluns 17 de febrer de 2025
OBERT EL PERÍODE D'INSCRIPCIONS PER A PARTICIPAR A LA FIRA DE PRIMAVERA DE NAVÀS (3 i 4 de maig de 2025)
OBERT EL PERÍODE D'INSCRIPCIONS PER A PARTICIPAR A LA FIRA DE PRIMAVERA DE NAVÀS (3 i 4 de maig de 2025)
Dijous 12 de desembre de 2024
Tiquet Rural 2025
Tiquet Rural 2025
Dimecres 30 d'octubre de 2024
A BON BOCÍ, BON GLOP DE VI! NAVÀS US ANIMA A SORTIR DE TAPES!
A BON BOCÍ, BON GLOP DE VI! NAVÀS US ANIMA A SORTIR DE TAPES!
Subscriu-te a la newsletter de Navàs