Notícies sobre comunicació de Navàs
Del 9 al 19 de novembre arriben dies de gastronomia, vins i productes de proximitat que ens faran sortir de casa per descobrir les propostes del Navàs T’APAssiona, amb nou restaurants i 18 tapes per assaborir, sota el lema «A bon bocí, bon glop de vi».
Les tapes surten al preu de 4,00 € cadascuna i una copa de vi del celler Molí de Collbaix. Durant deu dies, els caps de setmana hi haurà més al·licients per sortir de tapes, valorar-ne la qualitat i la quantitat.
Les persones que tinguin segellada la targeta que justifiqui que han passat per tots els 9 restaurants entraran en un sorteig d’una panera de productes de proximitat i ecològics. Les targetes es troben en els mateixos establiments.
Navàs T’APAssiona està promoguda per la regidoria de Promoció Econòmica amb el suport dels nou establiments dedicats a la restauració que hi participen i els cellers Molí de Collbaix.