
Una vintena de jubilats de la Llar d’Avis de Santpedor presenten a Navàs l’espectacle ‘Ven con nosotros ven – La volta al món en 80 dies’, en un xou ple de música, d’alegria i color, fet a base d’actuacions en play back.
El xou musical del col·lectiu de ca l’Arola ha viatjat per escenaris de tot Catalunya, fent gala de bon humor i sobretot ganes de viure la vida a través d’un espectacle musical del qual en són responsables de tots els detalls, la tria de temes, les coreografies, els vestits, les interpretacions i els gags, sota la direcció compartida d’Àngel Badia i Rita Vila.
Els membres d’aquest col·lectiu tenen edats compreses de 64 i 83 anys.
A Navàs actuaran el dissabte 15 de febrer, a les 6 de la tarda al Casal Sant Genís, en un acte organitzat per l’Ajuntament de Navàs. L’entrada és lliure.














