Notícies d'economia i desenvolupament de Navàs

Els darrers batecs de la Fira de Primavera van tenir els nens com a protagonistes i el públic en general que va omplir d’animació el passeig i els actes paral·lels programats.
A l’escenari que hi havia al costat de la Pista Sant Jordi, es van fer els lliuraments de premis del Concurs de Dibuix que van tenir la participació de 800 alumnes dels centres escolars de Navàs. La primera tinent d’alcalde i regidora de Promoció Econòmica de Navàs, Hortènsia Font, va lliurar el premi pel cartell guanyador del concurs de la Fira, que va recollir Marta Obradors.
Abans i després es van fer desfilades de models i exhibicions de zumba.
Els castellers de Berga i Mollet van aixecar castells i torres humanes al bell mig de la Fira, davant l’expectació del públic.
A les 7 de la tarda, a l’auditori de l’Escola de Música es va fer la presentació del llibre ‘La nena que només es va poder endur una cosa’ d’Eulàlia Canal i Valentí Gubianas. El conte explica el drama de l’exili forçat a causa de la guerra civil, una història d’adults explicada per als nens. El primer llibre dibuixat per Valentí Gubianas amb ordinador. A l’acte hi van intervenir els autors, l’editor Joan Vives, l’alcalde de Navàs Jaume Casals, David Trias a l’ambientació musical i Quim Pujolar a la presentació.
El recinte firal es va mantenir obert fins a vesprejar. Els usuaris del parc d’atraccions van ser els darrers en gaudir d’una Fira de Primavera que passarà a la història com la més innovadora i tecnològica, amb el TICdate com a element singular i de clara aposta pel futur.














