Notícies d'economia i desenvolupament de Navàs

Gerard Hinojosa guanya el concurs de grafits
El sallentí Gerard Hinojosa és el guanyador del segon concurs de grafits de la Fira de Tardor de Navàs. Enguany s’hi van inscriure cinc participants que van desplegar les seves habilitats artístiques en una plafons de fusta de 2×1 a la plaça de l’Església, amb fons de música rap i olor de pintura polveritzada.
El segon classificat va ser Nil Safont de Berga i el tercer Osiris Ibáñez de Navarcles, que va ser el guanyador de l’any passat. De Navàs hi va participar el Gerard Casaldàliga.
Al lliurament de premis hi va assistir la regidora de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Navàs, Hortènsia Font.
.
CONVOCATÒRIA PER A LA COBERTURA TEMPORAL D'UNA PLAÇA DE PSICÒLEG/OGA INFANTIL DE L’AJUNTAMENT DE NAVÀS

S’OBRE EL PERÍODE D'INSCRIPCIONS PER A LA FIRA DE TARDOR

Xerrada per a joves sobre el currículum i les feines d’estiu, el 4 de juny a “El Raig”

AJUTS BO LLOGUERS PER A JOVES

PRESENTACIÓ OFICIAL DE LA CÍCLICA A NAVÀS

US PRESENTEM LA CÍCLICA!

OBERT EL PERÍODE D'INSCRIPCIONS PER A PARTICIPAR A LA FIRA DE PRIMAVERA DE NAVÀS (3 i 4 de maig de 2025)

Tiquet Rural 2025

A BON BOCÍ, BON GLOP DE VI! NAVÀS US ANIMA A SORTIR DE TAPES!

BASES DE CONVOCATÒRIA PER A LA COBERTURA TEMPORAL DE COORDINADOR/A DE GENT GRAN I CONSTITUCIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL (A1)

92a FIRA DE TARDOR

Presentació de la mà de Maria Nicolau, cuinera, autora del llibre Cremo! i col·laboradora habitual de Catalunya Ràdio, TV3 i El País

CAMINADA ENTREVINYES

S’OBRE EL PERÍODE D'INSCRIPCIONS PER A LA FIRA DE TARDOR

PLANS LOCALS D'OCUPACIÓ 2024
