Notícies sobre comunicació de Navàs
L’Ajuntament de Navàs està a punt d’enviar una tramesa de cartes als veïns i veïnes del municipi que han rebut o estan rebent notificacions del Cadastre, que ha fet una revisió i actualització dels seus fitxers. Aquesta iniciativa també s’ha dut a terme a centenars de municipis de Catalunya i de tot l’estat espanyol. Els termes de la carta són aquests:
L’Ajuntament de Navàs informa a la ciutadania que la Dirección General del Catastro, depenent de la secretaria d’estat d’Hisenda, i que per llei té encomanada la formació i el manteniment del cadastre
immobiliari, ha fet recentment una revisió i actualització de fitxes al municipi, en el marc legal de les funcions que té assignades.
El resultat d’aquests treballs d’actualització del cadastre estan arribant als domicilis dels propietaris de béns immobles, rústics o urbans, a través de notificacions per correu, amb una nova proposta de fitxa i una descripció de nous valors, amb el propòsit de ser més ajustats a la realitat.
L’Ajuntament de Navàs, recomana als titulars que hagin rebut aquestes notificacions seguir els següents passos:
1. Consultar la pàgina web: www.sedecatastro.gob.es Introduir el codi CSV indicat a la carta.
2. Consultar l’expedient per assegurar-se que s’ajusta a la realitat.
3. En cas de no estar-hi d’acord hi ha un termini de 15 dies per presentar al·legacions i aportar les proves que creguin convenients.
Cal dirigir-les a:
GERENTE REGIONAL
ANTONIO J. RIPOLLES ARMENGOL
Travessera de Gràcia, 58
08006 Barcelona
Per a més informació o per concertar cita prèvia poden trucar al 902 37 36 35 o al 91 387 45 50.
La formació i el manteniment del Catastro Immobiliario, així com la difusió de la informació cadastral és una competència exclusiva de la Direcció General del Catastro.
La carta la signa el primer tinent d’alcalde i regidor d’Urbanisme, Josep Casafont.