Notícies d'economia i desenvolupament de Navàs
‘Amb l’ajut de les noves tecnologies, ara més que mai, cal superar les espectatives del client i aportar valor diferencial als productes i serveis que oferim al públic a través d’un model de negoci diferenciador clar i una actitud innovadora’, són els reptes de futur que han de tenir els emprenedors, segons va concloure divendres al vespre a Navàs, l’empresari, econosmista i consultor Joan Jubert, en la xerrada inaugural de la Fira de Primavera que es va fer a la sala d’actes de la Biblioteca. La lliçó magistral la va fer davant d’uns cinquanta petits i mitjans empresaris del poble.
L’acte va ser presentat per la primera tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Navàs, responsable de Promoció Econòmica, Hortènsia Font. La regidora va agrair al ponent ‘la seva visió engrescadora i estratègica per encomanar optimisme, eines i visió innovadora per als comerciants i emprenedors de Navàs’.
Joan Jubert parteix d’algunes premises fonamentals alhora de definir el model de negoci d’èxit: la única realitat és el senyor client, i són els clients els que ens fan guanyar diners. Fer que ens comprin i que tornin, fidelitzar-los amb valor afegit, amb passió i coneixement per la nostra feina, amb el factor temps com un concepte estratègic cabdal i l’ús de les noves tecnologies per aprofitar oportunitats de mercat, que com ara, no havíem tingut mai.
La xerrada va finalitzar amb dos vídeos paradigmàtics i propers al territori, un sobre l’empresa Compact Hàbit de Cardona que ha innovat el concepte de construcció industrialitzada, i Nostrum de menjars preparats per emportar a casa que s’apliquen en valors com la qualitat, preu, temps i varietat com a model de negoci.