Notícies d'urbanisme
L’Ajuntament de Navàs convoca 3 places per la brigada municipal.
Funcions:
• Donar suport al servei de brigada de l’Ajuntament de Navàs, tant en els edificis i instal·lacions de l’Ajuntament, com també a la via pública i la resta d’espais públics i jardineria (carrers, parcs…), seguint les instruccions del Cap de la Brigada d’Obres i Serveis.
• Realitzar treballs de suport als oficials d’obres i manteniment.
• Fer servir les eines manuals i mecàniques requerides per al desenvolupament dels treballs encomanats, així com tenir cura del seu estat de conservació.
• Tenir cura de l’adequada utilització del manteniment.
• Fer tasques de manteniment i adequació de la via pública.
• Muntar carpes, entarimats, portar cadires, taules, adequar espais, etc. per
la organització de totes les festes que se celebren, com les Fires, Festa Major, mercats, festes d’entitats del poble….
• I, en general, altres de caràcter similar que li siguin atribuïdes.
Documentació necessària per a poder participar en el procés selectiu:
• Instància degudament signada sol·licitant prendre part en el procediment
selectiu.
• Fotocòpia del DNI o altres documents d’identificació personal.
• Currículum vitae actualitzat.
• Documentació acreditativa de la titulació acadèmica requerida i, en el seu cas, la convalidació per l’organisme oficial competent.
• Fotocòpia de la documentació acreditativa dels mèrits al·legats per valorar,
sense que l’òrgan de selecció en pugui valorar d’altres que no siguin aportats
en aquest moment.
• Fotocòpia de l’informe de vida laboral i/o fotocòpies dels contractes laborals.
• Còpia del document actualitzat d’estar inscrit a l’Oficina del Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) com a demandants d’ocupació (DARDO)
• Fotocòpia del permís de conduir B, en vigor.
• Document acreditatiu de la percepció o no de prestacions contributives,
subsidis o ajudes, actualitzat.
• Carnet de família monoparental o nombrosa.
• Còpia del llibre de família.
• Qualsevol altre document acreditatiu dels criteris socials que s’al·leguin d’acord amb la base sisena.
Les instàncies, en què les persones aspirants hauran de manifestar que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides, hauran de ser presentades de forma presencial al registre de l’Ajuntament de Navàs (OAC) a la Plaça de l’Ajuntament, núm 8, 08670 Navàs, de dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores, o bé mitjançant alguna de les formes previstes a l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini de presentació serà de 10 dies naturals a comptar des de l’endemà de la publicació de les bases al tauler d’anuncis i a la pàgina web www.navas.cat.