Notícies sobre comunicació de Navàs

L’Àrea d’Esports de l’Ajuntament i les entitats esportives de Navàs, han fet un reconeixement als seus millors esportistes, en el decurs de la Festa de l’Esport que es va celebrar diumenge a la tarda a les piscines de l’Alzineta.
La regidora Sara Cortina, va recordar el lema de la festa «Tothom hi juga» i va agrair la participació de les entitats i els valors que fomenten els esports com la preseverança, l’esforç, la paciència i la constància. Al lliurament de diplomes també hi van assistir l’alcalde de Navàs, Jaume Casals i el regidor de Drets Socials Agustí Serra.
Els esportistes més destacats en el darrer any han estat els runners Adrià Duarri i Josep Roset, de Palà de Torroella i Navàs respectivament, que van destacar en el Campionat Maqui, i les curses de Quilòmetre Vertical, en sub 23 i júnior, així com la seva participació al Campionat d’Espanya.
En natació van rebre diploma i obsequi Gabril Jan i Jana Torreblanca, del Club Natació Minorisa, però formats al Club Natació Navàs, per la seva participació als campionats de Catalunya i Espanya.
També van ser distingits els membres de l’equip Benjamí del Club Esportiu Navàs, campions de la seva categoria, format per Hector Melero Pineda, Aleix Rodríguez Godoy, Mehdi Ben Taher, Kenny Henares Tamayo, David Jordi Bizau, Aaron Serrano Luna, Jan Vives Forcat, Víctor Kumar Rodríguez i els entrenadors Javier Arroyo i Adrià Rodríguez
Un altre de les formacions reconegudes van ser els de l’equip de Fit Kid de l’Eix que van destacar en el Campionat del Món celebrat a Itàlia. El palmarès que acumulen és el següent: En categoria Duo Marina Mora i Carla Gallardo van ser primeres del món; Marina Mora, segona del món; Categoria trio Guillem Cabra , Laura Vall i Carla Gallardo, quarts del món; en solo: Laura Torrente va ser cinquena del món; en duo Laura Torrente i Marina Costa segones del món; En trio: Carla Gallardo, Guillem Cabra i Laura Vall, quartes del món; En trio: Marina Mora, Marina Costa i Laura Torrente quartes del món, en Equip-Team (Ballaven tots) van quedar subcampions del món. Les entrenadores d’aquest equip són Sandra Subirana i Noèlia Ruíz.
El darrer dels reconeixements va ser pel ciclista professional Jordi Simón de l’equip polonès Verva ActiveJet. Simón ha aconseguit la tercera plaça del Campionat d’Espanya de Ruta, així com una setena posició en la 1a etapa de la Volta a Catalunya i diferents llocs de mèrit en el Tour de Croàcia, les Ronde de Suïssa i Polònia, el Tour de la República Txeca i la Clàssica d’Hamburg.
Les entitats col·laboradores també van rebre un diploma al Club Esportiu Navàs que enguany celebra els cent anys de vida, Club Bàsquet, Club Natació, el Futbol Sala que enguany celebra els 25 anys, Club Karate Cantero i Triatló L’Eix.
La festa va finalitzar amb un sopar a la gespa de les piscines municipals organitzat pel Futbol Sala Navàs.














