Categoria general per poder customitzar la vista de noticies

UNA NOVA PROPOSTA MÉS FESTIVA I FAMILIAR
Dissabte 11 de juliol a la tarda-vespre es celebrarà a Navàs la vuitena edició del Cros de Sant Jordi, organitzat pel Club Triatló l’Eix de Navàs amb la col·laboració de l’Ajuntament de Navàs.
Enguany el Cros tindrà moltes novetats. La sortida serà davant les instal·lacions del Complex Esportiu l’Eix i de les piscines d’estiu de l’Alzineta a les set de la tarda pels Infantils i a les vuit del vespre pels adults.
Hi haurà tres opcions de distàncies a escollir pels adults: Cursa de 5km (1 volta) que també es podrà fer caminant, Cursa de 10km (2 voltes) o Cursa de 15km (3 voltes). Totes elles amb el mateix preu d’inscripció de 10 euros.
El recorregut serà una volta de 5 km que combinarà un tram urbà que recorrerà alguns dels carrers més emblemàtics del poble, juntament amb un tram de terra i corriols de l’entorn del municipi.
Les curses infantils de petits (3 a 6 anys) i mitjans (7 a 11 anys) es mantindran amb unes respectives distàncies de 500m i de 1.000m. El preu d’inscripció serà de 6 euros. S’ha eliminat la cursa de nens grans (12 a 15 anys) per incloure’ls dins la cursa d’adults de 5km però amb preu infantil de 6 euros.
Des de la organització desitgem que aquest nou format sigui una evolució de les edicions del Cros que s’han anat organitzant durant 7 anys, és per això que compartirà el nom de Cros de Sant Jordi amb el de Curses d’estiu a l’Alzineta en referència a la nova època de l’any i en referència també al lloc on es centraran les sortides i les arribades.
El nou format vol esdevenir una festa en família. Tots els corredors i corredores participants, un cop finalitzada la seva cursa, tindran dret a accedir gratuïtament a les piscines d’estiu. Els acompanyants també hi podran accedir acompanyats del corredor/a amb el corresponent dorsal.
Tots els corredors i corredores participants, gaudiran d’entrepà de botifarra i beguda.
Les piscines estaran obertes fins les 23h. amb els respectius socorristes i zona de bar.
Música ambient i entrega de premis “a la fresca”.
La nova ubicació davant les instal·lacions de l’Eix i de les piscines facilitarà grans comoditats a participants i acompanyants: vestidors i lavabos, dutxes, recepció, accés i jornada ampliada a les piscines d’estiu, sopar a la fresca, música…
Esperem que la nova proposta us agradi i us plantegi un nou escenari engrescador i millorat.














