L’Ajuntament de Navàs vol conèixer i poder avaluar quina és l’opinió dels ciutadans que acudeixen als diferents departaments i serveis municipals i el grau de satisfacció que n’obtenen. En aquest sentit, del 21 de març al 21 de juny, després de cada servei d’atenció a la ciutadania els treballadors municipals convidaran a omplir una enquesta als usuaris de l’administració local per tal de poder determinar el grau de satisfacció o disgust que puguin tenir les persones ateses en els principals serveis municipals: Oficina d’Atenció a la Ciutadania, Drets Socials i Urbanisme.
Els resultats de l’enquesta serviran per copsar el grau de satisfacció dels usuaris de cada servei i ajudarà apoder identificar les millores que cal fer per la millora de la qualitat de vida dels veïns i les veïnes del municipi de Navàs, així com per atendre amb millor eficiència i eficàcia les seves necessitats.
Les respostes que pugui donar la ciutadania a l’enquesta tindran una finalitat únicament estadística, són confidencials i anònimes.
L’Ajuntament de Navàs convida i anima a participar a tots els ciutadans a omplenar les enquestes i els agraeix la seva col·laboració en aquest projecte. La iniciativa ha estat promoguda per les regidoria de Personal i Governació.
Darrera aquesta iniciativa, que no s’havia fet mai a l’Ajuntament de Navàs, hi ha la voluntat de millorar el serveis d’atenció a la ciutadania en el seu tracte amb l’administració i en la resolució de les seves gestions. Per aquest motiu, l’equip de govern de la CUP, considera rellevant poder avaluar el serveis i l’atenció ciutadana de manera regular.